Herbalife proizvodi

Apsorpcija hranjivih tvari

Obilni obroci

Zašto se uvijek osjećate umorni i pospani nakon obilnog obroka? Proces probavljanja hrane troši mnogo energije i mnogo hranjivih tvari – što je obrok obilniji, iscrpiti će više vaše energije. Zato je pametno jesti manje, redovite obroke tijekom dana. Na taj se način reguliraju razine energije i izbjegavaju problemi s probavom.

Pojednostavite svoju ishranu

Previše različite hrane uzete u jednom obroku može stvoriti kemijski kaos (i jak osjećaj neugode). Mnogi ljudi su otkrili da ako ne jedu određene skupine hrane zajedno u istom obroku njihova probava je mnogo učinkovitija. To se odnosi na proteine koji se ne trebaju jesti zajedno s ugljikohidratima. Proteini se probavljaju prvi, a ugljikohidrati se obrađuju u crijevima...

Uzimanje hrane tijekom četiri sata prije odlaska u krevet

Kada spavate, dozvolite i svom probavnom sustavu da se odmori – nemojte se pretrpati hranom prije odlaska u krevet. Vaš probavni sustav je radio cijelog dana, odvajao hranjive tvari, obrađivao i pomicao hranu kroz jednosmjerni sustav. Dozvolite li svom probavnom sustavu da se potpuno odmori nekoliko sati dok spavate, energija se može preusmjeriti na sustave održavanja i popravaka u vašem tijelu.

Ne prožvakati hranu kako treba, jesti prebrzo

Ne bismo se rodili sa zubima kada oni ne bi imali važnu funkciju! Neki ljudi stave hranu u usta, dva puta prežvaču i gutaju! Kada žvačemo luči se slina koja vlaži hranu. Slina sadrži enzime koji počinju probavu ugljikohidrata. Ona isto tako služi kao okidač za naš osjet okusa i – što je zanimljivo – za kemikaliju nazvanu lizozim, koja djeluje kao dezinficijent i pomaže u zaštiti usta od infekcije. Jeste li znali da svakodnevno proizvedemo do 1,7 l sline? Stoga dobro žvakanje omogućava veći volumen hrane, više osjeta okusa i pomaže u zadovoljavanju apetita, pa biste se slijedom toga trebali osjećati sitima kada pojedete manje. Kad jedemo na brzinu, uvelike smanjujemo svoje sposobnosti propisnog probavljanja hrane. Stoga, usporite!

Nedostatak tekućina

Bez tekućina vaš bi probavni sustav gotovo prestao raditi. Na sreću, sva hrana sadrži vodu u različitim količinama. Voda je od presudnog značenja za probavne sokove i probavu hrane, počevši od 1,7 litara sline koju proizvedemo svakog dana do izbacivanja otpadnih tvari iz crijeva i eliminacijom preko bubrega. Oni koji ustraju sa ≪suhom hranom≫ nepotrebno uzrokuju dodatne napore svom jednosmjernom sustavu (i obično pate od konstipacije). Održavajte svoje tijelo dobro hidratiziranim tako da svaki dan popijete šest do osam čaša vode.

Nedostatak vlakana

Zajedno s vodom, vlakna su vrlo važna za dobru probavu. Vlakna ubrzavaju prolazak ostataka hrane kroz jednosmjerni sustav, upijajući toksine i iznoseći ih iz tijela. Vlakna zadržavaju vodu, čime stolicu čine mekšom i jednostavnijom za izbacivanje. Vlakna isto tako osigurava hranu za korisne bakterije u crijevu, a one pak proizvode različite bitne vitamine. Topiva vlakna (od zobi, raži, voća, povrća, mekinja, mahunarki) isto tako pomažu u usporavanju apsorpcije glukoze, čime se sprječavaju oscilacije razine šećera u krvi.

Koliko vlakana?

Svakoga dana trebamo 25-35 grama vlakana. Hrana nam osigurava različite količine – primjerice, jedna šalica sljedeće hrane daje 10 grama: zob, grašak, sušene marelice, kikiriki, suhe šljive, sjemenke suncokreta.

Pola šalice pšeničnih mekinja daje 10 grama, 107g badema daje 10 grama, tri do četiri jabuke ili tri naranče daju 10 grama, a jedna velika cvjetača daje 10 grama. Povećajte unos sirovog voća i povrća, žitarica, koštunićavog voća, mahunarki i riže, a smanjite unos rafinirane hrane. Na taj ćete način svojoj probavi dati ono što je potrebno za djelotvornu eliminaciju!

Nedostatak "dobrih’" bakterija u crijevu

Čitavo vrijeme u vašem probavnom traktu nalazi se približno dva kilogramabakterija i kvasolikih gljivica . Većina njih su dobre, ali neke su štetne. Neke su stalno nastanjene u vama, a neke su u prolazu. Prijateljske bakterije pomažu u razgradnji hrane u kemikalije koje su tijelu potrebne da bi ostalo zdravo. Ishrana koja sadrži previše šećera i ugljikohidrata može promijeniti prirodnu ravnotežu, što omogućava razmnožavanje neprijateljskih bakterija.

Isto se može desiti uslijed čestog korištenja antibiotika, koji neselektivno ubijaju i dobre i loše bakterije.

Izdajnički znakovi neravnoteže uključuju nadutost, grčeve, konstipaciju, proljev, vjetrove, glavobolje, bolove u leđima, zadržavanje vode i porast tjelesne težine. Da biste pomogli u ponovnom uspostavljanju ravnoteže, povećajte unos vode i vlakana, kako je ranije spomenuto, i dodajte probiotički dodatak prehrane vašim svakodnevnim obrocima, kako biste pomogli u nadopunjavanju dobrih bakterija.

Zanimljivosti

10 zanimljivosti o Formuli 1

Saznajte 10 činjenica koje možda ne znate o Herbalifeovom pionirskom proizvodu – razbijamo mitove i donosimo novosti o svemu u vezi s Formulom 1.

Što treba vaše tijelo

Herbalifeov pristup temelji se na načelu ‘uravnotežene prehrane’. Određeni makronutrijenti, te vitamini i minerali potrebni su vašem tijelu svakoga dana kako bi moglo pravilno funkcionirati.

Sedam najvećih pogrešaka kod dijete

Priznajmo, nije jednostavno izgubiti težinu. Jer, kada bi to bilo jednostavno, sigurno bi se manje ljudi mučilo s gubitkom težine i održavanjem nove težine.

Apsorpcija hranjivih tvari

Zašto se uvijek osjećate umorni i pospani nakon obilnog obroka? Proces probavljanja hrane troši mnogo energije i mnogo hranjivih tvari – što je obrok obilniji, iscrpiti će više vaše energije. Zato je pametno jesti manje, redovite obroke tijekom dana. Na taj se način reguliraju razine energije i izbjegavaju problemi s probavom.

Vrijeme je da se probudite

Smanjite stres - Stres ubija, bez sumnje. Predahnite i potrudite se naći način smanjenja stresa – to bi vam doslovno moglo spasiti život ako ste podložni problemima sa srcem. Uravnotežite svoj UM... Uravnotežite svoje TIJELO…

Pokrenite se, živite zdravije!

Nikada nije bilo bolje vrijeme da postanete i ostanete aktivni. Bez obzira na životnu dob ili fizičke sposobnosti, gotovo svatko može doprinijeti svom dobrostanju svakodnevnim vježbanjem. Koristi za dobrostanje koje donosi vježbanje su nebrojene.