Herbalife proizvodi

Vrijeme je da se probudite

Uravnotežite svoj um

Smanjite stres - Stres ubija, bez sumnje. Predahnite i potrudite se naći način smanjenja stresa – to bi vam doslovno moglo spasiti života ako ste podložni problemima sa srcem.

Recite ne - Ako spadate u ljude koji uvijek nastoje ugoditi drugima i uvijek kažu ‘da’, vjerojatno ignorirate svoje vlastite potrebe. Naučite reći ne i preuzeti kontrolu nad svojim vremenom i energijom.

Relaksacija - Jeste li zaboravili kako je to kad se stvarno opustite? Probajte s jednostavnom meditacijom: 5-10 minuta ne mislite ni na što, ispraznite um – to vam može pomoći da ponovo vratite mirnoću. Jednostavno dugo i sporo dišite. Istraživanja su pokazala da se krvni pritisak može drastično sniziti kroz samo meditiranje. Yoga, Tai-chi, slušanje umirujuće glazbe, opuštajuća kupka, redovite masaže – velika je vjerojatnost da vašem srcu treba više mira nego što ga dobiva!

Smijeh - Naši su životi ponekad tako užurbani i ozbiljni da zaboravljamo naći vremena za zabavu. Smijanjem se oslobađaju endorfini, koji vam mogu pomoći u održavanju dobrog općenitog zdravstvenog stanja – potražite priliku za smijeh, družite se s vedrim ljudima, na televiziji gledajte samo ono što će vas nasmijati i skratite vrijeme koje provodite s ljudima koji imaju negativan stav – oni će vam oduzeti dragocjenu energiju!

Živite u ‘sadašnjosti’ – Prošlost je prošla, ne možete je promijeniti.

Budućnost još nije stigla, pa prestanite strepiti ‘što bi moglo biti’. Usredotočite se na danas i živite u SADAŠNJOSTI.

Uravnotežite svoje tijelo

Duboko dišite – Plošno disanje je vrlo uobičajeno, naročito tijekom razdoblja ispunjenih stresom. Kisik pomaže u uklanjanju toksina iz organizma, metaboliranju masti i ugljikohidrata, eliminaciji virusa, gljivica i bakterija, i još mnogo toga! Dišite ritmičnije, dublje (treba se pomicati vaš abdomen, a ne vaš prsni koš) i osjetite razliku: jasnije razmišljate, osjećate se mirniji i puni energije.

Vježbanje – Istraživanja su pokazala da je redovito umjereno vježbanje dobro za održavanje dobrostanja srca. Vaše tijelo se mora kretati kako bi se potakao krvotok, a mišićima treba kretanje kako bi ostali elastični, utegnuti i snažni. I vaše srce je mišić, a dokazano je da redovito vježbanje jača srce! Najjednostavniji oblik vježbanja je 30-40 minuta hodanja dnevno, a to se može uklopiti u dnevni raspored i onih najzaposlenijih! Zar dobrostanje vašeg srca ne vrijedi svakodnevne šetnje?

Spavanje – Vašem je organizmu potreban san kako bi imao vremena za popravke, održavanje i pomlađivanje. Nedostatak tak sna povezuje se s povećanim rizikom srčanih oboljenja, stoga tih sedam ili osam sati sna svake noći nisu luksuz, već potreba!

Svježi zrak – Ako 90% vremena provodite u zatvorenom prostoru, moguće je da udišete mnogo više zagađivača nego što možete zamisliti. Svakodnevna šetnja od 30-40 minuta na svježem zraku nije samo vježba za vaše tijelo, već i prilika da udahnete čisti zrak i svoje tijelo opskrbite kisikom.

Prekomjerna tjelesna težina – Prekomjerna težina prije ili kasnije uzrokuje probleme sa srcem. Potražite pomoć: izgubite prekomjernu težinu, osjećajte se odlično. Dodaci prehrani – Svježa hrana brzo gubi hranjive tvari kroz kuhanje. Te hranjive tvari se s razlogom nazivaju ‘esencijalnim’ tvarima – organizam ih ne može proizvesti, pa ih trebate dobiti iz hrane koju jedete. Dodaci prehrani mogu pomoći u nadopunjavanju onih hranjivih tvari kojih imate premalo radi neprimjerene prehrane.

Postanite nepušač – Istraživanja pokazuju da svaka popušena cigareta potroši 25 grama zalihe vitamina C u vašem organizmu – kakvo rasipanje! Naročito ako znate da vitamin C igra bitnu ulogu u održavanju elastičnosti vaših arterija. Duhan je opasna tvar – izbjegavajte ga. Statistika od koje boli srce: Prema istraživanjima pušenje svake godine ubije više od 1,2 milijuna ljudi u Europi (450.000 ih umire od kardiovaskularnih bolesti). U razdoblju između 1990. i 2000. broj umrlih od kardiovaskularnih bolesti u Europi je porastao za 13%.

Ishrana – Da bi vaš organizam dobro funkcionirao, morate mu dati najbolje gorivo. Masna, teško probavljiva, previše prerađena hrana pogubno djeluje na vaš organizam: dugoročno bi moglo doći do pretilosti, dijabetesa i srčanih problema. Možete poboljšati svoju ishranu i pomoći dobrostanju svog srca…

Djelujte sada: osigurajte si dobru budućnost…

Dodaci prehrani zaista mogu pomoći u održavanju dobrostanja i postizanju optimalne prehrane. Počnite već danas s ovom fantastičnom četvorkom: Nosite li teret prekomjerne težine, opterećujete svoje srce. Smanjite li tjelesnu težinu, uklanjate taj teret.

Naš svjetski poznat Formula 1 - Nadomjestak obroka za kontrolu težine i optimalnu prehranu može vam pomoći da postignete i održite svoju optimalnu tjelesnu težinu ako jedan ili dva obroka zamijenite shake napitcima, te se uz to hranite uravnoteženo i redovito vježbate. Dodatna pogodnost je da je glavni izvor proteina u Formuli 1 protein soje. Konzumiranjem 25g proteina soje svakog dana u okviru prehrane s malo zasićenih masti možete postići sniženje razina kolesterola. Kombinirajte Formulu 1 s našim sveobuhvatnim dodacima prehrani Formula 2 - Multivitaminski kompleks i Fiber and Herb Tablets: ODLIČAN TRIO ZA POBOLJŠANJE DOBROSTANJA.

Istraživanja su pokazala da unos velike količine biljnih vlakana može pomoći u održavanju optimalne razine kolesterola. Smatra se da je od vlakana najkorisnije ono koje je ‘topivo’, a kojeg ima u leći, mahunarkama, jabukama, breskvama, bobicama i integralnim žitaricama poput raži, ječma riže i zobi, te integralnog kruha i tjestenine. Krumpir, grašak i kukuruz su dodatni dobri izvori vlakana. Preporučeni dnevni unos je 24 g dnevno, no istraživanja pokazuju da prosječni dnevni unos vlakana iznosi samo 12-17g. Uzimanjem dodatka prehrani uz Fiber and Herb tablets uvelike će olakšati postizanje te preporučene dnevne količine od 24g vlakana.

Danas su mnogi ljudi svjesni prednosti koje nude omega - 3 masne kiseline. Radi se o "dobrim" mastima koje mogu pomoći u održavanju dobrostanja srca. Herbalifeline ima ključnu ulogu u Herbalife sustavu za dobrostanje srca, kojim se potiče održavanje dobrog općenitog stanja ovog najvažnijeg organa. Nadalje, ovaj dodatak prehrani ne ostavlja neugodan okus ribe u ustima, pa je naročito dobrodošao ako baš niste ljubitelj ribe!

Uz optimalnu prehranu i redovnu fizičku aktivnost, ova ČETIRI FANTASTIČNA PROIZVODA vam mogu pomoći pri održavanju dobrostanja vašeg srca.
Zanimljivosti

10 zanimljivosti o Formuli 1

Saznajte 10 činjenica koje možda ne znate o Herbalifeovom pionirskom proizvodu – razbijamo mitove i donosimo novosti o svemu u vezi s Formulom 1.

Što treba vaše tijelo

Herbalifeov pristup temelji se na načelu ‘uravnotežene prehrane’. Određeni makronutrijenti, te vitamini i minerali potrebni su vašem tijelu svakoga dana kako bi moglo pravilno funkcionirati.

Sedam najvećih pogrešaka kod dijete

Priznajmo, nije jednostavno izgubiti težinu. Jer, kada bi to bilo jednostavno, sigurno bi se manje ljudi mučilo s gubitkom težine i održavanjem nove težine.

Apsorpcija hranjivih tvari

Zašto se uvijek osjećate umorni i pospani nakon obilnog obroka? Proces probavljanja hrane troši mnogo energije i mnogo hranjivih tvari – što je obrok obilniji, iscrpiti će više vaše energije. Zato je pametno jesti manje, redovite obroke tijekom dana. Na taj se način reguliraju razine energije i izbjegavaju problemi s probavom.

Vrijeme je da se probudite

Smanjite stres - Stres ubija, bez sumnje. Predahnite i potrudite se naći način smanjenja stresa – to bi vam doslovno moglo spasiti život ako ste podložni problemima sa srcem. Uravnotežite svoj UM... Uravnotežite svoje TIJELO…

Pokrenite se, živite zdravije!

Nikada nije bilo bolje vrijeme da postanete i ostanete aktivni. Bez obzira na životnu dob ili fizičke sposobnosti, gotovo svatko može doprinijeti svom dobrostanju svakodnevnim vježbanjem. Koristi za dobrostanje koje donosi vježbanje su nebrojene.