Herbalife proizvodi

Dobro stanje srca

Zdrav način života

Naše je srce naš najvažniji organ. To je organ koji trebamo da bismo živjeli! Stoga moramo brinuti o njegovom zdravlju. Oboljenja srca su najčešći uzroci smrti u Europi i u čitavom svijetu. No, postoji mnogo načina da se brinete o svom srcu i smanjite rizik oboljenja.

Da bismo vam pomogli u razumijevanju osnovnih pretpostavki za dobro općenito stanje srca, mi u Herbalife - u smo razvili sveobuhvatni program pod nazivom "Herbalife Healthy Heart" (Herbalife dobro općenito zdravstveno stanje srca).

Održavanje dobrog rada srca ovisi o kombinaciji čimbenika koji zajedno čine općenito zdrav način života. Provođenjem sustava za kontrolu težine i nastojanjem da postignete i održite zdravu tjelesnu težinu zapravo činite najbolje što možete da održite dobar rad srca.

Kontrolni popis za općenito dobar rad srca

  • Izbjegavajte hranu bogatu mastima
  • Odaberite biljno ulje umjesto životinjskih masnoća Jedete li najmanje dvije porcije tjedno posne ribe kao što je losos, tuna ili pastrva, povećat ćete unos toliko potrebnih korisnih masnih kiselina
  • Čuvajte se štetnih masti koje nazivamo zasićenim mastima. Prekomjerne količine zasićenih masti nalaze se u proizvodima životinjskog porijekla, svinjskoj masti, punomasnom mlijeku, siru i maslacu
  • Smanjite unos soli
  • Povećajte unos vlakana: odaberite kruh od integralnih žitarica i pojedite barem pet porcija svježeg povrća i voća dnevno
  • Hranu uvijek kuhajte u vodi ili na pari, izbjegavajte prženje
  • Budite dobro hidratizirani – svakog dana popijte osam velikih čaša vode
  • Redovito vježbajte kako biste pokrenuli svoj krvotok
  • Stres doprinosi slabom imunitetu i tegobama srca; uzmite si vremena za opuštanje
  • Pokušajte ostaviti cigarete; ako vam je to teško, smanjite broj cigareta koje popušite
  • Izbjegavajte pasivno pušenje i zadržavanje u zadimljenim prostorijama

Tjelesna težina

Postignite i održite svoju idealnu težinu.

Ovdje je ključna riječ kolesterol… Ljudi koji imaju višak tjelesne težine dodatno opterećuju srce i zglobove. Kako taj nezdravi višak težine potječe od vrlo masne hrane, utjecaj na vaš organizam vidljiv je i izvana i iznutra. Velika količina masti ima za posljedicu visoki kolesterol. A kolesterol će začepiti vaše arterije.

Pazite na svoju liniju i smanjite unos kolesterola posežući za posnom hranom bogatom sojom, a iz svoje ishrane eliminirajte životinjske proteine bogate mastima. Svoj kolesterol možete kontrolirati tako što ćete paziti što jedete, a sustav za kontrolu težine je idealan za to!

Vježbajte

Redovito vježbajte da poboljšate krvotok i oslobodite se stresa.

Vježbanje ili jednostavne fizičke aktivnosti su važna komponenta vašeg programa dobrog općenitog zdravstvenog stanja srca, radi postizanja ukupnog dobrog zdravstvenog stanja. Vježbanjem se ubrzava protok krvi jer se krv obogaćuje kisikom. Razmislite kako se osjećate nakon pola sata vježbanja… čitavo vaše tijelo diše. Uz to, vježbanjem se potiče oslobađanje od stresa. Umjesto da nakon napornog radnog dana sjedite ispred televizora, idite u dvoranu za vježbanje i vidjet ćete kako ćete se opustiti za 30 minuta vježbanja.

Pušenje

Prestanite pušiti i izbjegavajte zadimljene prostorije.

Ako ste pušač, izloženi ste dvostruko većem riziku od srčanog udara nego nepušači. Svakoga dana pokušajte odgoditi svoju prvu jutarnju cigaretu za 10 minuta. Do kraja mjeseca smanjit ćete dnevni unos nikotina za gotovo 20%. Ako osjetite želju za cigaretom, duboko dišite oko 5 minuta. Na taj će način vaš mozak reagirati na isti način kao i kada udišete dim cigarete. Iskušajte – rezultati su fascinantni!

Tri čimbenika dobrog općenitog zdravstvenog stanja srca koje NE MOŽETE promijeniti, ali ih morate biti svjesni…

Spol

Muškarci su više izloženi riziku i obično imaju probleme sa srcem u ranijoj životnoj dobi od žena. Nakon menopauze kod žena dolazi do hormonalnih promjena koje sa sobom donose veći rizik razvoja bolesti u vezi sa srcem.

Životna dob

Sa starenjem organi počinju lošije funkcionirati i dolazi do blokada i zastoja. Obično su muškarci stariji od 40 godina i žene starije od 45 godina izloženiji riziku oboljenja srca od mlađih ljudi.

Nasljeđe

Nasljeđe također ima svoju ulogu. Ako su vaši roditelji imali bolesti srca, veća je vjerojatnost da ste i vi izloženi tom riziku.

Zanimljivosti

10 zanimljivosti o Formuli 1

Saznajte 10 činjenica koje možda ne znate o Herbalifeovom pionirskom proizvodu – razbijamo mitove i donosimo novosti o svemu u vezi s Formulom 1.

Što treba vaše tijelo

Herbalifeov pristup temelji se na načelu ‘uravnotežene prehrane’. Određeni makronutrijenti, te vitamini i minerali potrebni su vašem tijelu svakoga dana kako bi moglo pravilno funkcionirati.

Sedam najvećih pogrešaka kod dijete

Priznajmo, nije jednostavno izgubiti težinu. Jer, kada bi to bilo jednostavno, sigurno bi se manje ljudi mučilo s gubitkom težine i održavanjem nove težine.

Apsorpcija hranjivih tvari

Zašto se uvijek osjećate umorni i pospani nakon obilnog obroka? Proces probavljanja hrane troši mnogo energije i mnogo hranjivih tvari – što je obrok obilniji, iscrpiti će više vaše energije. Zato je pametno jesti manje, redovite obroke tijekom dana. Na taj se način reguliraju razine energije i izbjegavaju problemi s probavom.

Vrijeme je da se probudite

Smanjite stres - Stres ubija, bez sumnje. Predahnite i potrudite se naći način smanjenja stresa – to bi vam doslovno moglo spasiti život ako ste podložni problemima sa srcem. Uravnotežite svoj UM... Uravnotežite svoje TIJELO…

Pokrenite se, živite zdravije!

Nikada nije bilo bolje vrijeme da postanete i ostanete aktivni. Bez obzira na životnu dob ili fizičke sposobnosti, gotovo svatko može doprinijeti svom dobrostanju svakodnevnim vježbanjem. Koristi za dobrostanje koje donosi vježbanje su nebrojene.