Vrijeme je da se probudite


Smanjite stres - Stres ubija, bez sumnje. Predahnite i potrudite se naći način smanjenja stresa – to bi vam doslovno moglo spasiti život ako ste podložni problemima sa srcem. Uravnotežite svoj UM... Uravnotežite svoje TIJELO…

Uravnotežite svoj um

Smanjite stres - Stres ubija, bez sumnje. Predahnite i potrudite se naći način smanjenja stresa – to bi vam doslovno moglo spasiti života ako ste podložni problemima sa srcem.

Recite ne - Ako spadate u ljude koji uvijek nastoje ugoditi drugima i uvijek kažu ‘da’, vjerojatno ignorirate svoje vlastite potrebe. Naučite reći ne i preuzeti kontrolu nad svojim vremenom i energijom.

Relaksacija - Jeste li zaboravili kako je to kad se stvarno opustite? Probajte s jednostavnom meditacijom: 5-10 minuta ne mislite ni na što, ispraznite um – to vam može pomoći da ponovo vratite mirnoću. Jednostavno dugo i sporo dišite. Istraživanja su pokazala da se krvni pritisak može drastično sniziti kroz samo meditiranje. Yoga, Tai-chi, slušanje umirujuće glazbe, opuštajuća kupka, redovite masaže – velika je vjerojatnost da vašem srcu treba više mira nego što ga dobiva!

Smijeh - Naši su životi ponekad tako užurbani i ozbiljni da zaboravljamo naći vremena za zabavu. Smijanjem se oslobađaju endorfini, koji vam mogu pomoći u održavanju dobrog općenitog zdravstvenog stanja – potražite priliku za smijeh, družite se s vedrim ljudima, na televiziji gledajte samo ono što će vas nasmijati i skratite vrijeme koje provodite s ljudima koji imaju negativan stav – oni će vam oduzeti dragocjenu energiju!

Živite u ‘sadašnjosti’ – Prošlost je prošla, ne možete je promijeniti.

Budućnost još nije stigla, pa prestanite strepiti ‘što bi moglo biti’. Usredotočite se na danas i živite u SADAŠNJOSTI.

Uravnotežite svoje tijelo

Duboko dišite – Plošno disanje je vrlo uobičajeno, naročito tijekom razdoblja ispunjenih stresom. Kisik pomaže u uklanjanju toksina iz organizma, metaboliranju masti i ugljikohidrata, eliminaciji virusa, gljivica i bakterija, i još mnogo toga! Dišite ritmičnije, dublje (treba se pomicati vaš abdomen, a ne vaš prsni koš) i osjetite razliku: jasnije razmišljate, osjećate se mirniji i puni energije.

Vježbanje – Istraživanja su pokazala da je redovito umjereno vježbanje dobro za održavanje dobrostanja srca. Vaše tijelo se mora kretati kako bi se potakao krvotok, a mišićima treba kretanje kako bi ostali elastični, utegnuti i snažni. I vaše srce je mišić, a dokazano je da redovito vježbanje jača srce! Najjednostavniji oblik vježbanja je 30-40 minuta hodanja dnevno, a to se može uklopiti u dnevni raspored i onih najzaposlenijih! Zar dobrostanje vašeg srca ne vrijedi svakodnevne šetnje?

Spavanje – Vašem je organizmu potreban san kako bi imao vremena za popravke, održavanje i pomlađivanje. Nedostatak tak sna povezuje se s povećanim rizikom srčanih oboljenja, stoga tih sedam ili osam sati sna svake noći nisu luksuz, već potreba!

Svježi zrak – Ako 90% vremena provodite u zatvorenom prostoru, moguće je da udišete mnogo više zagađivača nego što možete zamisliti. Svakodnevna šetnja od 30-40 minuta na svježem zraku nije samo vježba za vaše tijelo, već i prilika da udahnete čisti zrak i svoje tijelo opskrbite kisikom.

Prekomjerna tjelesna težina – Prekomjerna težina prije ili kasnije uzrokuje probleme sa srcem. Potražite pomoć: izgubite prekomjernu težinu, osjećajte se odlično. Dodaci prehrani – Svježa hrana brzo gubi hranjive tvari kroz kuhanje. Te hranjive tvari se s razlogom nazivaju ‘esencijalnim’ tvarima – organizam ih ne može proizvesti, pa ih trebate dobiti iz hrane koju jedete. Dodaci prehrani mogu pomoći u nadopunjavanju onih hranjivih tvari kojih imate premalo radi neprimjerene prehrane.

Postanite nepušač – Istraživanja pokazuju da svaka popušena cigareta potroši 25 grama zalihe vitamina C u vašem organizmu – kakvo rasipanje! Naročito ako znate da vitamin C igra bitnu ulogu u održavanju elastičnosti vaših arterija. Duhan je opasna tvar – izbjegavajte ga. Statistika od koje boli srce: Prema istraživanjima pušenje svake godine ubije više od 1,2 milijuna ljudi u Europi (450.000 ih umire od kardiovaskularnih bolesti). U razdoblju između 1990. i 2000. broj umrlih od kardiovaskularnih bolesti u Europi je porastao za 13%.

Ishrana – Da bi vaš organizam dobro funkcionirao, morate mu dati najbolje gorivo. Masna, teško probavljiva, previše prerađena hrana pogubno djeluje na vaš organizam: dugoročno bi moglo doći do pretilosti, dijabetesa i srčanih problema. Možete poboljšati svoju ishranu i pomoći dobrostanju svog srca…

Djelujte sada: osigurajte si dobru budućnost…

Dodaci prehrani zaista mogu pomoći u održavanju dobrostanja i postizanju optimalne prehrane. Počnite već danas s ovom fantastičnom četvorkom: Nosite li teret prekomjerne težine, opterećujete svoje srce. Smanjite li tjelesnu težinu, uklanjate taj teret.

Naš svjetski poznat Formula 1 - Nadomjestak obroka za kontrolu težine i optimalnu prehranu može vam pomoći da postignete i održite svoju optimalnu tjelesnu težinu ako jedan ili dva obroka zamijenite shake napitcima, te se uz to hranite uravnoteženo i redovito vježbate. Dodatna pogodnost je da je glavni izvor proteina u Formuli 1 protein soje. Konzumiranjem 25g proteina soje svakog dana u okviru prehrane s malo zasićenih masti možete postići sniženje razina kolesterola. Kombinirajte Formulu 1 s našim sveobuhvatnim dodacima prehrani Formula 2 - Multivitaminski kompleks i Fiber and Herb Tablets: ODLIČAN TRIO ZA POBOLJŠANJE DOBROSTANJA.

Istraživanja su pokazala da unos velike količine biljnih vlakana može pomoći u održavanju optimalne razine kolesterola. Smatra se da je od vlakana najkorisnije ono koje je ‘topivo’, a kojeg ima u leći, mahunarkama, jabukama, breskvama, bobicama i integralnim žitaricama poput raži, ječma riže i zobi, te integralnog kruha i tjestenine. Krumpir, grašak i kukuruz su dodatni dobri izvori vlakana. Preporučeni dnevni unos je 24 g dnevno, no istraživanja pokazuju da prosječni dnevni unos vlakana iznosi samo 12-17g. Uzimanjem dodatka prehrani uz Fiber and Herb tablets uvelike će olakšati postizanje te preporučene dnevne količine od 24g vlakana.

Danas su mnogi ljudi svjesni prednosti koje nude omega - 3 masne kiseline. Radi se o "dobrim" mastima koje mogu pomoći u održavanju dobrostanja srca. Herbalifeline ima ključnu ulogu u Herbalife sustavu za dobrostanje srca, kojim se potiče održavanje dobrog općenitog stanja ovog najvažnijeg organa. Nadalje, ovaj dodatak prehrani ne ostavlja neugodan okus ribe u ustima, pa je naročito dobrodošao ako baš niste ljubitelj ribe!

Uz optimalnu prehranu i redovnu fizičku aktivnost, ova ČETIRI FANTASTIČNA PROIZVODA vam mogu pomoći pri održavanju dobrostanja vašeg srca.