Kontrolirajte svoju težinu, izgledajte odlično


Kada ostvarite rezultate, nemojte na tome stati…

Nakon što ste postigli svoju optimalnu liniju, pobrinite se da je i održite! Optimalna prehrana je navika koju možete razvijati iz dana u dan, a proizvodi Herbalife za kontrolu težine nude svu podršku koja vam je potrebna.

Otkrijte: Optimalne međuobroke - Niskokalorične tople ili hladne napitke - Pozorno odabrane proizvode s biljem i vlaknima... kako biste lakše razvili naviku optimalne prehrane.

 

Optimalani obroci i međuobroci

 

  • Formula 1
  • Formula 1 Express pločica
  • Proteinska pločica

 

Niskokalorični napitci

 

  • Thermojetics čaj
  • Herbalife Aloja

 

Pozorno odabrani proizvodi s vlaknima i biljem

 

  • Formula 2
  • Fiber and Herbs Tablets

Nije teško voditi optimalan, aktivan život – dovoljno je odlučno uvesti nekoliko dugoročnih promjena načina života, poput ovih:

  • Održavajte tjelesnu aktivnost uz najmanje 30 min umjerenog kretanja dnevno; tu spada čak i brza šetnja ili vrtlarenje.
  • Budite hidratizirani i pijte najmanje dvije litre vode dnevno. Zašto vodi ne biste dodali malo Biljnog napitka od aloje, ili krišku limuna u šalicu vode?
  • Nastojte svojem organizmu osigurati raznolike hranjive tvari konzumiranjem uravnoteženih, zdravih obroka i barem pet porcija voća i povrća svakog dana. Isto tako nastojte smanjiti količine zasićenih masti i soli u hrani i kada god je to moguće odaberite namirnice bogate vlaknima.
  • Pazite na unos alkohola. Alkohol donosi „prazne kalorije“ koje vašem organizmu ne nude nikakvu nutricionističku korist. Samo nekoliko čaša pića može značiti mnogo dodatnih kalorija, što vam nikako ne treba ako nastojite živjeti zdravo!
  • Jeste li pušač? Pokušajte prestati – ili barem smanjiti broj cigareta. Pušenju nema mjesta u zdravom, aktivnom načinu života.
  • Zdravo, aktivno tijelo traži primjerene količine odmora i opuštanja. Stres može izazvati zdravstvene probleme te oslabiti vaš organizam, koji onda lakše podliježe bolesti. Uzmite si vremena za opuštanje kroz tjelesnu aktivnost, provođenju vremena s obitelji i prijateljima i meditaciju, te se pobrinite da svake noći barem sedam sati dobro odspavate kako biste se probudili osvježeni.