Uvjeti korištenja


Ovim se uvjetima utvrđuje postupak naručivanja, plaćanja, isporuke te reklamacija proizvoda koji su ponuđeni na internet trgovini Hlfplus.hr. Prodavatelj je hlfplus.hr, a kupac je svaka pravna ili punoljetna fizička osoba koja izvrši narudžbu elektronskim putem, mail-om ili telefonski, pošalje je prodavatelju te izvrši plaćanje uplatom na naš žiro račun, karticom ili pouzećem po ponudi koja za elektroničke narudžbe automatski stiže na mail kupca.

Hlfplus.hr djeluje u sklopu "Plus" obrta za trgovinu i usluge, Zagreb, OIB 15586949553. vl. Valentina Plejić,  Šimerov breg 7, 10253 Donji Dragonožec, Hrvatska

Herbalife proizvodi registrirani su i odobreni od Hrvatskog Ministarstva Zdravstva, a opis im je informativnog karaktera. Herbalife proizvodi su dodaci prehrani i ne koriste se u svrhu liječenja. Ukoliko niste sigurni u odabir proizvoda vezano za Vaše zdravstveno stanje posavjetujte se sa liječnikom.

 

Naručivanje

Naručivanje proizvoda moguće je samo registriranim korisnicima.

Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe, mail-om ili telefonski.
Kupcem se smatra svaka punoljetna osoba koja naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu.

Sve cijene izražene su u Eurima s PDV-om.

Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere proizvod(e) te potvrdi način plaćanja.

 

Fotografije i opisi

Zaštitni znakovi, dizajn i ostala prava intelektualnog vlasništva vlasništvo su Herbalife International, Inc. ili davatelja licence. Korišteno uz dozvolu Herbalife Nutrition.

Fotografije i opisi pojedinih proizvoda dobiveni su od proizvođača/dobavljača i ne moraju nužno biti identični. Zadržavamo pravo pogreške u opisu i fotografiji proizvoda.

 

Plaćanje

Naručene proizvode ili proizvod kupac može platiti:

  • gotovinom (pouzećem) - prilikom preuzimanja paketa
  • virmanom, općom uplatnicom ili Internet bankarstvom - odnosi se na plaćanje unaprijed prijenosom sredstava na naš žiro internet bankarstvom ili općom uplatnicom u bilo kojoj pošti ili banci po ponudi koja će Vam odmah nakon završene narudžbe automatski stići na mail
  • kreditnom karticom:

Do 6 rata bez kamata - minimalan iznos 66

  • Diners kreditnom karticom 
  • MasterCard ili Visa kreditnom karticom Zagrebačke banke

Jednokratno

  • Karticom tekućeg računa  - Maestro karticom
  • Kreditnim karticama: Diners i Discover karticama te Visa i MasterCard karticama svih banaka

Za plaćanje u našoj Internet trgovini koristimo CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem Interneta. CorvusPay osigurava potpunu tajnost vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od vašeg web preglednika do banke koja je izdala karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pritom potpuno sigurnima. Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica.

 

Dostava

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti.

Sve proizvode koje stavite u košaricu šaljemo unutar 48 sati radnim danom, te očekivani vremenski period isporuke je u većini 24 sata nakon što pošaljemo paket, osim subote i nedjelje. Maksimalan rok isporuke je 5 radnih dana, ali to samo u iznimnim situacijama ili ukoliko su u pitanju otoci.

Ukoliko Vam zbog neplaniranih okolnosti naručeni proizvod ne možemo isporučiti u navedenom vremenu, kontaktirati ćemo Vas koristeći kontakt podatke koje ste naveli pri naručivanju.

Nakon što dostavljač (tvrtka koja vrši dostavu) zaprimi pošiljku od strane prodavača, prodavač više nije odgovoran za daljnji tijek isporuke i eventualna kašnjenja, te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe.

Ako kupac ne primi robu, ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac ima pravo o tome obavijestiti prodavatelja kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.

Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio, prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.

 

Izjava o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka i njihovom korištenju

Hlfplus.hr obvezuje se da će čuvati privatnost svih naših korisnika. Prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o korisnicima koji su nužni za narudžbu/plaćanje/dostavu naših proizvoda. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.

Hlfplus.hr jamči da osobni podaci kupaca neće biti dani na uvid i uporabu trećim osobama bez prethodnog izričitog i pisanog odobrenja kupca, osim ako je na to obvezan zakonom ili odlukom nadležnog tijela vlasti.

 

Sigurnost

Prilikom registracije na hlfplus.hr internet trgovinu biti ćete obavezni kreirati lozinku koju morate zadržati samo za sebe i ne dijeliti je s drugim osobama. Odgovorni ste za sve akcije i narudžbe koje su naručene pod Vašom lozinkom.

 

Predugovorna obavijest

Na uvjete poslovanja i korištenja stranica Hlfplus.hr i sklapanja ugovora na daljinu putem sredstva daljinske komunikacije primjenjuju se prvenstveno ovdje navedeni Uvjeti poslovanja i korištenja, osim u slučaju da se ugovorene strane (Prodavatelj i Kupac) ne dogovore drugačije. Uvjeti poslovanja i korištenja podliježu Zakonu o zaštiti potrošača (NN 41/14) te Zakonu o obveznim odnosima (»Narodne novine«, br. 35/05., 41/08., 125/11., 78/15. i 29/18., te odluci o izmjenama i dopunama zakona o obveznim odnosima NN 126/2021). U uvjetima poslovanja i korištenja možete pronaći i: Obavijest o načinu pisanog prigovora potrošača i Informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora

 

Sklapanje i raskid ugovora o prodaji

Sklapanje ugovora

Ovi Uvjeti kao i pojedini uvjeti prodaje naznačeni uz informacije o određenim proizvodima predstavljaju ponudu za sklapanje Ugovora te korisnik kao kupac svojom registracijom, zaključivanjem narudžbe ili na drugi način utvrđen ovim Uvjetima iste prihvaća čime se smatra da je zaključen Ugovor između korisnika i Internet trgovine Hlfplus.hr, a prema uvjetima prodaje navedenim u ovim Uvjetima.

Predmet i komercijalna svrha Ugovora je kupnja odabranog proizvoda ili usluge putem Hlfplus Internet trgovine uz plaćanje odgovarajuće naknade – cijene toga proizvoda ili usluge. Ugovor se zaključuje sredstvima daljinske komunikacije (Ugovor sklopljen na daljinu) i to putem: narudžbe putem naše Internet trgovine, narudžbe putem mail-a ili putem telefona.

Ugovor stupa na snagu i obvezuje od trenutka kada korisnik prihvati ponudu Hlfplus na jedan od slijedećih načina:

  • odabirom plaćanja i dovršenjem narudžbe kao registrirani korisnik Hlfplus,
  • odabirom plaćanja i dovršenja narudžbe putem mail-a info@hlfplus.hr,
  • odabirom plaćanja i dovršenjem narudžbe putem 099 8556 330 telefonske linije.

a) U postupku registracije ili kreiranja korisničkog računa, korisnik je obvezan odabrati naziv ili ime pod kojim će ostvarivati usluge i odabrati sigurnosnu zaporku te dostaviti valjanu e-mail adresu. Svi podaci potrebni za registraciju ili kreiranje korisničkog računa moraju biti istiniti pri čemu je izričito zabranjeno korištenje ili uporaba tuđih podataka.

b) Registracija ili korisnički račun kreiraju se samo za jednu osobu i nije dozvoljeno priopćavati podatke o registraciji ili korisničkom računu trećim osobama. Korisnik je obvezan čuvati podatke o svojoj sigurnosnoj zaporci i korisničkom računu. Nije dozvoljena uporaba tuđe registracije ili korisničkog računa.

c) Za kršenje odredbi Uvjeta iz ovog poglavlja, Hlfplus zadržava pravo, prema slobodnoj ocjeni, ugasiti registraciju ili korisnički račun korisnika, bez obveze naknade korisniku bilo kakvog troška ili štete.

d) Ugovor stupa na snagu po izvršenoj registraciji korisnika, odnosno od dana kada korisnik prihvati ponudu za sklapanje takvog Ugovora.

Raskid ugovora

Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom elektroničkom poštom (info@hlfplus.hr), u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora.
„Obrazac za jednostrani raskid ugovora“

Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.
Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana: sklapanja ugovora (izdavanja računa)

Korisnik nema pravo na jednostrani raskid Ugovora:

  • ako mu je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje je započelo uz njegov izričit prethodni pristanak te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu usluga bude potpuno ispunjena
  • ako je predmet Ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
  • ako je predmet Ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima

 

Povrat uplaćenog iznosa

Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.
Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu ukoliko je to moguće. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.
Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena.
 

Povrat robe

Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošaljete robu na adresu Hercegovačka 21, 10410 Velika Gorica.

Troškovi povrata robe
Izravne troškove povrata robe morate snositi sami po važečem cjeniku Hrvatske pošte.

Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe
Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. U slučaju oštećenja originalne ambalaže iznos povrata bit će umanjen za postotak sukladan vrijednosti robe. U tom slučaju bit će te obaviješteni.

 

Reklamacije

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.  Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostataka, preporučujemo da kupac odbije primitak iste jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen. 

Ukoliko je pošiljka oštećena, molimo da istu odbijete preuzeti i tražite da dostavljač sastavi zapisnik o oštećenju. Pošiljka će se vratiti nama, a Vi ćete dobiti novu bez ikakve naknade.

Pri primitku pošiljke provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu.

Kupac ima pravo vratiti artikle koji nisu naručeni i  artikle koji imaju grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu. Prodavatelj će odobriti povrat robe nakon međusobnog dogovora (telefonom ili e-mailom), te će Kupcu poslati novu pošiljku bez dodatnih troškova.

Pri reklamaciji proizvoda dužni ste priložiti račun kao dokaz o vremenu kupnje.

Reklamacije se primaju na e-mail: info@hlfplus.hr.

Sva roba koju prodajemo je ispravno skladištena u originalnoj ambalaži.

Poštarinu za povrat proizvoda snosi kupac.

ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE PROIZVODA

Odgovaramo za materijalne nedostatke proizvoda  su sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima ( Narodne novine broj 35/05, 41/08., 125/11.).

 

Herbalife jamstvo

Herbalife jamči za kvalitetu svih proizvoda koji nose ime Herbalife i potvrđuje da proizvodi koji su za njih proizvedeni zadovoljavaju visoke kriterije svježine i čistoće za korištenje od strane kupaca. Uvjereni smo da će naši proizvodi zadovoljiti kupce u svakom pogledu. No, ako bilo iz kojeg razloga niste u potpunosti zadovoljni možete vratiti proizvod. Herbalife kompanija ima garanciju povrata u roku od 30 dana od dana kada je kupac dobio proizvod, a mi kao prodavatelji tražimo povrat proizvoda najkasnije 14 dana od dana skapanja ugovora kako bismo imali vremena isti povrat proslijediti kompaniji Herbalife. Zahtjev za povrat šalje se na mail info@hlfplus.hr. Također Herbalife kompanija zahtijeva da je najmanje polovica vraćenog proizvoda neiskorištena. Prodavatelj mora kupcu ponuditi druge proizvode Herbalife u punom iznosu cijene reklamiranog proizvoda ili povrat punog iznosa kupovne cijene. Ovo jamstvo ograničeno je samo uvjetima izvjesnih pojedinačnih jamstava priloženih proizvodima ili zapakiranih uz izvjesne proizvode i ne vrijedi ni za jedan namjerno oštećen ili zloupotrijebljen proizvod.

 

Obavijest o načinu podnošenja prigovora potrošača

Sukladno članku 10., st. 1 i 2 Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14 - 110/15) obavještavamo potrošače da prigovore na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na:

E-mail: info@hlfplus.hr

Odgovor na Vaš prigovor dobiti ćete u pisanom ili elektroničkom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

Potrošač:

Ime i prezime: ………………………………………………………………………………. 

Adresa ili e-mail za dostavu odgovora: ………………………………………………………………