Herbalife proizvodi

Pitajte nas...

Inteligentna prehrana

Inteligentna prehrana

Plan inteligentne prehrane trebao bi organizmu osiguravati uravnoteženu energiju, vitamine, minerale, dobre ugljikohidrate, biljne proteine, dobre masti i korisna vlakna i ljekovito bilje. Koncepcija inteligentne prehrane uključuje konzumiranje raznolike hrane – ali u umjerenim količinama: to znači inteligentno jesti. Herbalife potrošačima širom svijeta nudi učinkovite proizvode koje su formulirali stručnjaci nutricionisti.

Zdravi doručak

Zdravi doručak

Ljudsko tijelo sastavljeno je od otprilike 100 trilijuna stanica kojima je neophodno oko 100 različitih nutrijenata izvrsne kakvoće tokom dana. Zahvaljujući metabolizmu tokom čitavog dana stanice apsorbiraju potrebne nutrijente i pomoću vode eliminiraju štetne materije. To što smo pojeli u toku dana daje nam energiju za uobičajene dnevne aktivnosti i trajat će tokom noći sa ciljem obnavljanja naših stanica i tkiva. Ako hranjivih nutrijenata nema stanice se ipak obnove bez hranjivih sastojaka i tada možemo vidjeti proces koji se zove STARENJE. Starenje nastaje na nivou stanica i ako ljudi ne žele ostarjeti prije svoje biološke starosti moraju unositi sve hranjive sastojke.

Voda

Voda

U čovjekovom organizmu voda (H2O) je najzastupljenija molekula. To nije slučajno, naime voda je tzv. univerzalno otapalo i zbog tog svojstva omogućava tvarima topivim u vodi dopiranje do svake stanice u našem tijelu. Sve tjelesne funkcije ovisne su o prisutnosti vode: probava, cirkulacija, regulacija tjelesne temperature, eliminacija štetnih i suvišnih tvari iz organizma itd. Za održavanje zdravlja posebno je važna ova posljednja, a njezino pravilno odvijanje omogućujemo svakodnevnim unosom dovoljne količine čiste vode u organizam.

Proteini

Proteini

Preporuke za unos proteina često se temelje na hrani životinjskog porijekla kao što su meso, jaja i mlijeko. No, konzumiranje puno životinjskih proteina često je popraćeno i konzumiranjem velikih količina masti. Soja je jedino povrće koje sadrži kompletne proteine. To znači da soja sadrži svih devet esencijalnih aminokiselina. A kvaliteta je jednaka onoj proteina u mlijeku, mesu ili jajetu.

Antioksidansi

Antioksidansi

Antioksidans je nutrijent sposoban onemogućiti potencijalno štetne ‘slobodne radikale’ koji napadaju stanice organizma. Slobodni radikali su nusproizvodi procesa oksidacije u organizmu i oni mogu oštetiti stanice. Proizvodnja slobodnih radikala povećava se uslijed svakodnevnih izazova kojima je tijelo izloženo, među kojima su stres, zagađenje okoliša i loša prehrana.

Glikemijski index ( GI )

Glikemijski index ( GI )

Nije tome tako dugo da su mediji javili kako bismo trebali smanjiti unos masti iz zdravstvenih razloga. Slijedom toga u središtu pozornosti našli su se ugljikohidrati i nastao je novi trend: jesti manje masti, a više ugljikohidrata… Ugljikohidrati možda imaju malo masti, ali ako ih jedete previše, višak se lako pretvara u masno tkivo. S obzirom na to da su za većinu ljudi ugljikohidrati hrana bogata škrobom, kao što su kruh i tjestenina, novi je trend imao za posljedicu brzo širenje struka! Srećom, voće i povrće su također ugljikohidrati, takozvani "složeni" ugljikohidrati. Oni su "dobri" jer ih probavljamo polako i pomažu u smanjenju gladi i održavanju razina šećera u krvi. Jednostavno je prepoznati dobre ugljikohidrate – oni se nalaze u svježem voću i povrću živih boja, kao što su paprike, mrkve, rajčice i špinat.

Vlakna

Vlakna

Tijelo treba vlakna da mu pomognu u ispiranju toksina i otpadnih tvari. Kao neprobavljivi ostatak ugljikohidrata koji se nalazi u hrani, vlakna prolaze kroz tijelo u debelo crijevo, gdje apsorbira vodu i ostale otpadne materijale, te biva izbačeno kao stolica. Vlakna pomažu u ubrzavanju prolaska hrane smanjenjem vremena tijekom kojeg se hrana zadržava u probavnom traktu. Manjak vlakana u hrani je jedan od glavnih čimbenika mnogih zdravstvenih problema.

Vitamini

Vitamini

Vitamini su esencijalni nutrijenti koje ljudsko tijelo ne može sintetizirati i mora ih uzimati putem hrane. Vitamini nastaju u biljkama uz pomoć sunca i/ili u bakterijama; u nekim slučajevima mogu nastati u ljudskom ili životinjskom organizmu.

Minerali

Minerali

Minerali su anorganski kemijski elementi, ima ih 103, a 80 ih nalazimo u našem organizmu. Minerali čine 4,5% naše tjelesne mase, a glavnina ih se nalazi u kostima. Ne možemo ih stvoriti niti potrošiti i cijeli život ih moramo unositi putem hrane, vode i dodataka prehrani.

Omega 3

Omega 3

Možemo reći da sve masti nisu tako loše po nas; Omega - 6 i Omega - 3 esencijalne masne kiseline (EFA) se spominju često zbog svojih pozitivnih učinaka. Da li znate da Omega - 3 masne kiseline mogu reducirati rizik srčanih problema i smanjiti visok krvni pritisak? Stoga je potrebno uzimati Omega - 6 i Omega - 3 masne kiseline kako bismo zaista iskusili takve pozitivne učinke.

Klinička ispitivanja

Klinička ispitivanja

Kliničko istraživanje je istraživanje koje tim stručnjaka provodi na ljudima kako bi utvrdio učinkovitost i dokumentirao sigurnost hrane ili prehrambenog proizvoda. Ova vrsta istraživanja zahtijeva vrlo strukturirani protokol, koji istraživačima omogućava prikupljanje pouzdanih informacija o prednostima proizvoda. Klinička se istraživanja često provode u dvije skupine ispitanika, kako bi se dobili komparativni podaci – ispitnoj skupini, u kojoj ispitanici uzimaju proizvod koji se istražuje i kontrolnoj skupini, u kojoj ispitanici uzimaju ili sličan alternativni proizvod ili placebo, koji izgleda slično, ali nema nikakvog posebnog učinka. Ispitanici se prate prije, tijekom i na kraju istraživanja. Usporeba učinka u dvije skupine otkrit će postoji li ikakva razlika između ljudi u skupini koja je primala proizvod koji se testira i ljudi koji su primali alternativni proizvod.

Zanimljivosti

10 zanimljivosti o Formuli 1

Saznajte 10 činjenica koje možda ne znate o Herbalifeovom pionirskom proizvodu – razbijamo mitove i donosimo novosti o svemu u vezi s Formulom 1.

Što treba vaše tijelo

Herbalifeov pristup temelji se na načelu ‘uravnotežene prehrane’. Određeni makronutrijenti, te vitamini i minerali potrebni su vašem tijelu svakoga dana kako bi moglo pravilno funkcionirati.

Sedam najvećih pogrešaka kod dijete

Priznajmo, nije jednostavno izgubiti težinu. Jer, kada bi to bilo jednostavno, sigurno bi se manje ljudi mučilo s gubitkom težine i održavanjem nove težine.

Apsorpcija hranjivih tvari

Zašto se uvijek osjećate umorni i pospani nakon obilnog obroka? Proces probavljanja hrane troši mnogo energije i mnogo hranjivih tvari – što je obrok obilniji, iscrpiti će više vaše energije. Zato je pametno jesti manje, redovite obroke tijekom dana. Na taj se način reguliraju razine energije i izbjegavaju problemi s probavom.

Vrijeme je da se probudite

Smanjite stres - Stres ubija, bez sumnje. Predahnite i potrudite se naći način smanjenja stresa – to bi vam doslovno moglo spasiti život ako ste podložni problemima sa srcem. Uravnotežite svoj UM... Uravnotežite svoje TIJELO…

Pokrenite se, živite zdravije!

Nikada nije bilo bolje vrijeme da postanete i ostanete aktivni. Bez obzira na životnu dob ili fizičke sposobnosti, gotovo svatko može doprinijeti svom dobrostanju svakodnevnim vježbanjem. Koristi za dobrostanje koje donosi vježbanje su nebrojene.