Herbalife proizvodi

Zdravi kutak - savjeti

Dobar imunitet

Dobar imunitet

Vaš je imunološki sustav ranjiv. Postoji nekoliko stvari koje možete učiniti da biste izbjegli bolest, izostanak s posla i širenje bakterija onima koje volite. Trebate: vježbati, jesti mnogo voća i povrća, piti šest do osam čaša vode dnevno, prestati pušiti, dosta se odmarati i spavati i naduponuti prehranu svim potrebnim nutrijentima.

Dobra probava

Dobra probava

Dobra probava presudna je za optimalno dobrostanje. Nadutost i nelagoda zbog loše probave uobičajeni su problemi koji mogu mučiti mnoge ljude. Optimalna prehrana često se zanemaruje tjednima, mjesecima pa čak i godinama dok previše pijemo i preobilno jedemo.

Dobro stanje srca

Dobro stanje srca

Naše je srce naš najvažniji organ. To je organ koji trebamo da bismo živjeli! Stoga moramo brinuti o njegovom zdravlju. Oboljenja srca su najčešći uzroci smrti u Europi i u čitavom svijetu. No, postoji mnogo načina da se brinete o svom srcu i smanjite rizik oboljenja.

Što treba vaše tijelo

Što treba vaše tijelo

Herbalifeov pristup temelji se na načelu ‘uravnotežene prehrane’. Određeni makronutrijenti, te vitamini i minerali potrebni su vašem tijelu svakoga dana kako bi moglo pravilno funkcionirati.

Hidratacija

Hidratacija

U današnje vrijeme svi već znaju o brojnim korisnim svojstvima vode za zdravlje, kao i to koliko bismo otprilike vode trebali svakodnevno piti. Stručnjaci preporučaju dvije litre ili osam velikih čaša. No, za mnoge, posebice ako su navikli piti mnogo čaja, kave ili gaziranih pića, ta količina se može činiti zastrašujućom, stoga koristite ovdje navedeni plan i pomozite si da ostanete hidratizirani.

Planiranje obroka

Planiranje obroka

Kada se odlučite optimalnije hraniti ili kontrolirati težinu, jedna od najtežih stvari često je odrediti što trebate promijeniti u svojoj prehrani i kako to učiniti. Jedan od najboljih načina da to učinite je početi bilježiti sve što jedete kroz 7 dana. Stalno sa sobom nosite malu bilježnicu i u nju bilježite sve što pojedete i popijete – hranu, napitke, vodu, shake-ove – baš SVE.

Održavanje težine

Održavanje težine

Naučiti kako kontrolirati tjelesnu težinu je glavni dio našeg sistema podrške. Nakon što ste postigli željenu težinu, preporučamo da pređete na program održavanja tjelesne težine, nadasve, dobrog zdravlja i vitalnosti. Veoma jednostavan program.

Apetit i glad

Apetit i glad

Osjećaj gladi se javlja ako premalo pijete vode, ne jedete redovito ili ne napravite zadovoljavajuće shake-ove. Ukoliko ste prije početka programa mnogo jeli, možete osjećati glad dok se vaš organizam ne navikne na nove prehrambene navike.

Sporo gubljenje kilograma

Sporo gubljenje kilograma

Svi mi imamo svoj jedinstveni metabolizam i gubit ćemo kilograme različito, a i različit je razlog zbog kojeg je nastao višak kilograma. Višak kilograma može biti zbog različitih faktora: zadržavanje tekućine, nedavno nakupljene debljine i debljine koja se nakupljala tokom godina. Zavisno od ovih faktora ovisi i brzina gubljenja kilograma. Relativno je lako izgubiti tekućinu, nedavno nakupljeni kilogrami odlaze sporije, a dugogodišnje nakupljanje kilograma je još sporije. A i što je to sporo? Sporo danas, zadnji tjedan, zadnji mjesec, tri, šest ili devet mjeseci?

Zanimljivosti

10 zanimljivosti o Formuli 1

Saznajte 10 činjenica koje možda ne znate o Herbalifeovom pionirskom proizvodu – razbijamo mitove i donosimo novosti o svemu u vezi s Formulom 1.

Što treba vaše tijelo

Herbalifeov pristup temelji se na načelu ‘uravnotežene prehrane’. Određeni makronutrijenti, te vitamini i minerali potrebni su vašem tijelu svakoga dana kako bi moglo pravilno funkcionirati.

Sedam najvećih pogrešaka kod dijete

Priznajmo, nije jednostavno izgubiti težinu. Jer, kada bi to bilo jednostavno, sigurno bi se manje ljudi mučilo s gubitkom težine i održavanjem nove težine.

Apsorpcija hranjivih tvari

Zašto se uvijek osjećate umorni i pospani nakon obilnog obroka? Proces probavljanja hrane troši mnogo energije i mnogo hranjivih tvari – što je obrok obilniji, iscrpiti će više vaše energije. Zato je pametno jesti manje, redovite obroke tijekom dana. Na taj se način reguliraju razine energije i izbjegavaju problemi s probavom.

Vrijeme je da se probudite

Smanjite stres - Stres ubija, bez sumnje. Predahnite i potrudite se naći način smanjenja stresa – to bi vam doslovno moglo spasiti život ako ste podložni problemima sa srcem. Uravnotežite svoj UM... Uravnotežite svoje TIJELO…

Pokrenite se, živite zdravije!

Nikada nije bilo bolje vrijeme da postanete i ostanete aktivni. Bez obzira na životnu dob ili fizičke sposobnosti, gotovo svatko može doprinijeti svom dobrostanju svakodnevnim vježbanjem. Koristi za dobrostanje koje donosi vježbanje su nebrojene.