Što treba vaše tijelo

Što treba vaše tijelo


Herbalifeov pristup temelji se na načelu ‘uravnotežene prehrane’. Određeni makronutrijenti, te vitamini i minerali potrebni su vašem tijelu svakoga dana kako bi moglo pravilno funkcionirati.

1. Ugljikohidrati

Ugljikohidrati su glavni izvor energije iz prehrane i predstavljaju važan dio uravnotežene prehrane. Dvije su vrste ugljikohidrata: jednostavni i složeni.


Jednostavni ugljikohidrati nazivaju se i šećerima, a mogu se naći u prirodnom obliku u voću, medu i mlijeku ili kao dodatak namirnicama tijekom obrade, npr. u kolačima i čokoladi.


Složeni ugljikohidrati sastoje se od škroba i vlakana, a nalaze se u žitaricama poput pšenice, zobi i riže, te u povrću koje sadrži škrob, kao što su krumpir i kukuruz.


Vlakna su dio složenih ugljikohidrata koji tijelo ne može probaviti ili apsorbirati. Vlakna imaju presudnu ulogu u održavanju redovite probave i normalne funkcije crijeva – jednostavno rečeno: pomažu u sprječavanju konstipacije. Dnevne potrebe za vlaknima mogu se zadovoljiti prehranom koja sadrži mnogo cjelovitih žitarica. Ukoliko vam se čini da kroz hranu ne uspijevate unijeti dovoljno vlakana, preporučeni unos od 25 g dnevno možete postići uzimanjem dodataka prehrani s vlaknima kao što je Fiber and Herb.

 

2. Zdravi proteini

Proteini su ključni gradivni elementi tijela, ali ih organizam ne može sam proizvesti, pa ih stoga trebamo svakodnevno unositi kroz hranu.

Najpotpuniji izvori proteina su proizvodi životinjskog porijekla i mliječni proizvodi poput crvenog mesa, mesa peradi, ribe, jaja, mlijeka i jogurta. Ostali dobri izvori proteina su orašasti plodovi i suhi grašak i grah. Je li neki protein potpun određuje se prema kvaliteti aminokiselina i mjeri metodom PDCAAS (Protein Digestibility Corrected Amino Acid Score – vrijednost aminokiselina korigirana probavljivošću proteina). Što je omjer veći, to je bolja kvaliteta proteina. Protein soje koji se koristi za Formula 1 shake ima jedan od najboljih mogućih profila aminokiselina.

 

3. Zdrave masti

Iako je točno da postoje određene vrste masti čiju bi količinu u prehrani trebalo ograničiti, činjenica je da su masti nužne za dobro funkcioniranje organizma.

Omega 3 esencijalne masne kiseline dugog lanca kao što su EPA i DHA pomažu u održavanju zdravlja srca. Naš organizam ne proizvodi odgovarajuće količine tih masnih kiselina, pa ih treba dobivati iz vanjskog izvora kao što je masna riba. Ukoliko u jelovnik ne možete uvrstiti masnu ribu nekoliko puta tjedno, možda bi bilo dobro da razmislite o uzimanju dodatka prehrani s ribljim uljem kao što je Herbalifeline Max.

 

4. Mikronutrijenti

Vitamini i minerali imaju brojne važne funkcije u organizmu, od poticanja oslobađanja energije iz hrane (B vitamini) do osiguranja zdravlja kostiju i zubi (kalcij). Raznolikom i uravnoteženom prehranom trebali biste osigurati da dobivate sve vitamine i minerale potrebne vašem organizmu, no u situacijama kada se zbog užurbanosti ne možete hraniti uravnoteženo, možete si pomoći uzimanjem F2 Multivitaminskog kompleksa, kako biste svojem organizmu osigurali sve potrebne esencijalne vitamine i minerale.

 

5. Hidratacija

Voda čini 60% ljudskog tijela, pa je stoga dobra hidratacija izuzetno važna za zdravlje.

Zašto trebamo vodu?
Voda prenosi nutrijente do stanica, a potrebna je i za eliminaciju otpadnih tvari. Voda isto tako regulira tjelesnu temperaturu te omogućava normalno funkcioniranje zglobova, organa i tkiva.
Nastojte svakoga dana popiti 6-8 čaša vode. Ukoliko vam je voda previše jednolična, dodajte joj okus s niskokaloričnom alternativom kao što je Biljni koncentrat aloje.

 

6. Tjelesna aktivnost

Na kraju, ali ne najmanje važno: krećite se! Kretanje ima stotine blagodati: vježbanje je dobro za ublažavanje stresa, dobro raspoloženje i bolju produktivnost na poslu i u životu.