Dobar imunitet

Dobar imunitet


Vaš je imunološki sustav ranjiv. Postoji nekoliko stvari koje možete učiniti da biste izbjegli bolest, izostanak s posla i širenje bakterija onima koje volite.

 

Ojačajte svoj imunološki sustav i obranite se od uobičajenih virusa

 

Trebate: vježbati, jesti mnogo voća i povrća, piti šest do osam čaša vode dnevno, prestati pušiti, dosta se odmarati i spavati i nadopuniti prehranu svim potrebnim nutrijentima.

 

Zašto biste trebali vježbati?

Da biste se zaštitili od prehlada i virusa, izuzetno je važno da postanete aktivni i počnete program zdravog vježbanja. Uz to što čuva vaš imunološki sustav, vježbanje ima još prednosti:

  • više energije
  • smanjenje stresa
  • jačanje kostiju i mišića
  • bolji san
  • poboljšana snaga, ravnoteža i držanje
  • odlična prilika za druženje i upoznavanje novih prijatelja
  • ponos i osjećaj dostignuća kada ispunite svoje ciljeve
  • pomaže kod depresije
  • gubitak/kontrola težine i utegnuto tijelo
  • potiče zdrav natjecateljski duh
  • ublažava menstrualne bolove
  • snižava visoki krvni pritisak i smanjuje opasnost od koronarne bolesti srca i infarkta

 

Jedite mnogo svježeg voća i povrća

Trebali biste pojesti barem pet porcija voća i povrća dnevno, jer su bogati vitaminima, nutrijentima, mineralima, antioksidantima i tvarima koje jačaju imunitet, fitokemikalijama, koje vam pomažu kod zaštite od bolesti. Voće i povrće pokušajte jesti sirovo, kako bi se sačuvali nutrijenti iz njih. Ishrana bogata nutrijentima je važna, jer nedostatak nutrijenata može oslabiti vaš imunitet.

Barem dva puta tjedno jedite masnu ribu kao što je losos, skuša ili sardine, ili pak uzmite dodatak prehrani s Omega-3 kiselinama kao što je Herbalifeline. On sadrži esencijalne masne kiseline koje su važne za dobar imunitet. Možete kušati i bio jogurte i probiotičke napitke koji sadrže prijateljske probavne bakterije koje proizvode mliječnu kiselinu, kao što su laktobacili, koji mogu ojačati vaš imunološki sustav.

Voće jedite na prazan želudac, a ne s drugom hranom, kako biste osigurali ispravnu probavu.

 

 

Koristite organske namirnice

Time smanjujete unos pesticida, fungicida, herbicida, tvari koje potiču rast biljaka i ostale kemijske toksine (toksini preopterečuju organe čija je funkcija eliminacija otpadnih tvari, čime troše dragocjenu energiju i hranjive tvari).

 

Izbjegavajte stres i pobrinite se da dovoljno spavate

Kada ste pod stresom, možete početi osjećati iscrpljenost i veća je vjerojatnost da ćete se prehladiti. Pobrinite se da slijedite ispravan plan i vrijeme spavanja. Nemojte dugo ostajati budni – posljedice ćete osjetiti sljedećeg dana. Pobrinite se da noću spavate 7-8 sati. U snu se opuštate i obnavljate!

 

Koristite Herbalife dodatke prehrani

Poznato je da mnoge prirodne biljke jačaju imunološki sustav. Odlični dodaci prehrani koji sadrže više nutrijenata, kao što su Formula 2, Cell Activator, Herbalifeline Max, Rose Guard, nude ODLIČNU potporu vašoj ishrani.

Ishrana bogata nutrijentima je važna jer nedostatak hranjivih tvari može oslabiti vaš imunitet.