Herbalife proizvodi

Vlakna

Važnost vlakana

Jeste li znali da biste za konzumiranje ispravne količine vlakana za vaš organizam trebali pojesti 25 kriški integralnog kruha u samo jednom danu!

Stručnjaci preporučaju da povećamo unos vlakana da bismo održali dobro zdravlje. Preporučeni dnevni unos je 25-35g ili više, a prosječni Europljanin uzima samo 12-15g vlakana na dan.

Zašto trebamo vlakna?

Tijelo treba vlakna da mu pomognu u ispiranju toksina i otpadnih tvari. Kao neprobavljivi ostatak ugljikohidrata koji se nalazi u hrani, vlakna prolaze kroz tijelo u debelo crijevo, gdje apsorbira vodu i ostale otpadne materijale, te biva izbačeno kao stolica. Vlakna pomažu u ubrzavanju prolaska hrane smanjenjem vremena tijekom kojeg se hrana zadržava u probavnom traktu. Manjak vlakana u hrani je jedan od glavnih čimbenika mnogih zdravstvenih problema.

Ima ih samo u biljnim namirnicama, a postoje dvije vrste: topiva i netopiva vlakna.

Obje ove vrste vlakana su neprobavljive, pa se ne koriste za energiju,
već se izbacuju iz tijela. Topiva vlakna privlače vodu i kada se s njom
pomiješaju pretvaraju se u gel, dok netopiva vlakna povećavaju svoj
volumen i pomažu u prolasku hrane kroz naša crijeva. Izuzetno je
važno hranom unositi i topiva i netopiva vlakna.

Vlakna za kontrolu težine

Kada provodite program kontrole težine, od presudne je važnosti da uzimate dovoljno vlakana kako bi vaš organizam dobro funkcionirao. Vlakna su potrebna kao pomoć u procesu eliminacije, pa je stoga podrška vlakana bitna. Ako smanjite unos kalorija, može se desiti da smanjite i količinu vlakana koju unosite u organizam – stoga ne zaboravite nadopuniti količinu vlakana! To se odlično postiže konzumiranjem mnogo šarenog voća i povrća i svakodnevnim uzimanjem visokokvalitetnog dodatka prehrani s vlaknima.

Hrana bogata vlaknima

  • voće (jabuke sadrže mnogo više vlakana nego naranče. Jabuka sadrži oko 4 g vlakana, dok ih mala naranča ima oko 1,6g).
  • povrće
  • integralne žitarice
  • orasi i lješnjaci
  • sjemenke
  • grah
  • kaša
  • pšenične mekinje

 

 

Svaki Herbalife Formula 1 shake sadrži najmanje 2,5 grama vlakana.

Da biste u svoju ishranu dodali vlakna, naročito kada provodite program kontrole težine, kušajte Dijetetski integrator hranjivih vlakana - Herbalife Fiber and Herbs Tablets (vlakna i ljekovito bilje).

Zanimljivosti

10 zanimljivosti o Formuli 1

Saznajte 10 činjenica koje možda ne znate o Herbalifeovom pionirskom proizvodu – razbijamo mitove i donosimo novosti o svemu u vezi s Formulom 1.

Što treba vaše tijelo

Herbalifeov pristup temelji se na načelu ‘uravnotežene prehrane’. Određeni makronutrijenti, te vitamini i minerali potrebni su vašem tijelu svakoga dana kako bi moglo pravilno funkcionirati.

Sedam najvećih pogrešaka kod dijete

Priznajmo, nije jednostavno izgubiti težinu. Jer, kada bi to bilo jednostavno, sigurno bi se manje ljudi mučilo s gubitkom težine i održavanjem nove težine.

Apsorpcija hranjivih tvari

Zašto se uvijek osjećate umorni i pospani nakon obilnog obroka? Proces probavljanja hrane troši mnogo energije i mnogo hranjivih tvari – što je obrok obilniji, iscrpiti će više vaše energije. Zato je pametno jesti manje, redovite obroke tijekom dana. Na taj se način reguliraju razine energije i izbjegavaju problemi s probavom.

Vrijeme je da se probudite

Smanjite stres - Stres ubija, bez sumnje. Predahnite i potrudite se naći način smanjenja stresa – to bi vam doslovno moglo spasiti život ako ste podložni problemima sa srcem. Uravnotežite svoj UM... Uravnotežite svoje TIJELO…

Pokrenite se, živite zdravije!

Nikada nije bilo bolje vrijeme da postanete i ostanete aktivni. Bez obzira na životnu dob ili fizičke sposobnosti, gotovo svatko može doprinijeti svom dobrostanju svakodnevnim vježbanjem. Koristi za dobrostanje koje donosi vježbanje su nebrojene.