Herbalife proizvodi

Planiranje obroka

Kada se odlučite optimalnije hraniti ili kontrolirati težinu, jedna od najtežih stvari često je odrediti što trebate promijeniti u svojoj prehrani i kako to učiniti. Jedan od najboljih načina da to učinite je početi bilježiti sve što jedete kroz 7 dana. Stalno sa sobom nosite malu bilježnicu i u nju bilježite sve što pojedete i popijete – hranu, napitke, vodu, shake-ove – baš SVE.

Nakon sedam dana dobro proučite ono što ste zapisali. Potražite obrasce u svojem načinu prehrane, kako biste uočili navike koje možda trebate promijeniti, primjerice, povećati unos voća i povrća, piti više vode ili smanjiti količinu slatke hrane. Iznenadit ćete se – često uopće niste svjesni što ste sve pojeli!

  • koliko ugljikohidrata ste pojeli?
  • ima li dovoljno vlakana u vašoj prehrani?
  • koju vrstu proteina jedete i jedete li ih dovoljno?
  • jeste li smanjili unos zasićenih masnoća i umjesto njih u prehranu uveli nezasićene masti?

Isto tako nemojte zaboraviti provjeriti koliko tekućine unosite u organizam – pobrinite se da svakoga dana popijete mnogo vode. Kada dobijete predodžbu o tome koliko se ‘dobro’ hranite, usredotočite se na poboljšanja koja trebate uvesti. Promjene uvodite malim koracima i tako ćete sigurno biti na dobrom putu do boljih prehrambenih navika.

Je li bolje jesti pet malih obroka dnevno ili tri veća?

Preporuka da se radije pojede pet malih i hranjivih obroka nego tri veća temelji se na činjenici da je pet manjih obroka odličan način reguliranja razina šećera u krvi, jer redovitijim unosom hrane osiguravate bolji metabolizam. Ako unos hrane tijekom dana rasporedite na više manjih obroka, manja je vjerojatnost da će vam razina šećera u krvi varirati, a time se može lakše kontrolirati potreba za uzimanjem nezdravih međuobroka.

U krajnjem slučaju, odaberite opciju koja najviše odgovara vama i vašem načinu života. Ako ste disciplinirani i možete jesti tri optimalna obroka dnevno – svakako to učinite! Ako to nije slučaj, radije se odlučite za pet manjih obroka.

Koristite shake Formule 1 kao optimalan nadomjestak obroka, a za međuobroke uzmite optimalnu hranu poput voća ili Proteinskih pločica.

Zanimljivosti

10 zanimljivosti o Formuli 1

Saznajte 10 činjenica koje možda ne znate o Herbalifeovom pionirskom proizvodu – razbijamo mitove i donosimo novosti o svemu u vezi s Formulom 1.

Što treba vaše tijelo

Herbalifeov pristup temelji se na načelu ‘uravnotežene prehrane’. Određeni makronutrijenti, te vitamini i minerali potrebni su vašem tijelu svakoga dana kako bi moglo pravilno funkcionirati.

Sedam najvećih pogrešaka kod dijete

Priznajmo, nije jednostavno izgubiti težinu. Jer, kada bi to bilo jednostavno, sigurno bi se manje ljudi mučilo s gubitkom težine i održavanjem nove težine.

Apsorpcija hranjivih tvari

Zašto se uvijek osjećate umorni i pospani nakon obilnog obroka? Proces probavljanja hrane troši mnogo energije i mnogo hranjivih tvari – što je obrok obilniji, iscrpiti će više vaše energije. Zato je pametno jesti manje, redovite obroke tijekom dana. Na taj se način reguliraju razine energije i izbjegavaju problemi s probavom.

Vrijeme je da se probudite

Smanjite stres - Stres ubija, bez sumnje. Predahnite i potrudite se naći način smanjenja stresa – to bi vam doslovno moglo spasiti život ako ste podložni problemima sa srcem. Uravnotežite svoj UM... Uravnotežite svoje TIJELO…

Pokrenite se, živite zdravije!

Nikada nije bilo bolje vrijeme da postanete i ostanete aktivni. Bez obzira na životnu dob ili fizičke sposobnosti, gotovo svatko može doprinijeti svom dobrostanju svakodnevnim vježbanjem. Koristi za dobrostanje koje donosi vježbanje su nebrojene.