Herbalife proizvodi

Dobar imunitet

Ojačajte svoj imunološki sustav i obranite se od uobičajenih virusa

Vaš je imunološki sustav ranjiv. Postoji nekoliko stvari koje možete učiniti da biste izbjegli bolest, izostanak s posla i širenje bakterija onima koje volite.

Trebate: vježbati, jesti mnogo voća i povrća, piti šest do osam čaša vode dnevno, prestati pušiti, dosta se odmarati i spavati i nadopuniti prehranu svim potrebnim nutrijentima.

Zašto biste trebali vježbati?

Da biste se zaštitili od prehlada i virusa, izuzetno je važno da postanete aktivni i počnete program zdravog vježbanja. Uz to što čuva vaš imunološki sustav, vježbanje ima još prednosti:

  • više energije
  • smanjenje stresa
  • jačanje kostiju i mišića
  • bolji san
  • poboljšana snaga, ravnoteža i držanje
  • odlična prilika za druženje i upoznavanje novih prijatelja
  • ponos i osjećaj dostignuća kada ispunite svoje ciljeve
  • pomaže kod depresije
  • gubitak/kontrola težine i utegnuto tijelo
  • potiče zdrav natjecateljski duh
  • ublažava menstrualne bolove
  • snižava visoki krvni pritisak i smanjuje opasnost od koronarne bolesti srca i infarkta

Jedite mnogo svježeg voća i povrća

Trebali biste pojesti barem pet porcija voća i povrća dnevno, jer su bogati vitaminima, nutrijentima, mineralima, antioksidantima i tvarima koje jačaju imunitet, fitokemikalijama, koje vam pomažu kod zaštite od bolesti. Voće i povrće pokušajte jesti sirovo, kako bi se sačuvali nutrijenti iz njih. Ishrana bogata nutrijentima je važna, jer nedostatak nutrijenata može oslabiti vaš imunitet.

Barem dva puta tjedno jedite masnu ribu kao što je losos, skuša ili sardine, ili pak uzmite dodatak prehrani s Omega-3 kiselinama kao što je Herbalifeline. On sadrži esencijalne masne kiseline koje su važne za dobar imunitet. Možete kušati i bio jogurte i probiotičke napitke koji sadrže prijateljske probavne bakterije koje proizvode mliječnu kiselinu, kao što su laktobacili, koji mogu ojačati vaš imunološki sustav.

Voće jedite na prazan želudac, a ne s drugom hranom, kako biste osigurali ispravnu probavu.

Koristite organske namirnice

Time smanjujete unos pesticida, fungicida, herbicida, tvari koje potiču rast biljaka i ostale kemijske toksine (toksini preopterečuju organe čija je funkcija eliminacija otpadnih tvari, čime troše dragocjenu energiju i hranjive tvari).

Izbjegavajte stres i pobrinite se da dovoljno spavate

Kada ste pod stresom, možete početi osjećati iscrpljenost i veća je vjerojatnost da ćete se prehladiti. Pobrinite se da slijedite ispravan plan i vrijeme spavanja. Nemojte dugo ostajati budni – posljedice ćete osjetiti sljedećeg dana. Pobrinite se da noću spavate 7-8 sati. U snu se opuštate i obnavljate!

Koristite Herbalife dodatke prehrani

Poznato je da mnoge prirodne biljke jačaju imunološki sustav. Odlični dodaci prehrani koji sadrže više nutrijenata, kao što su Formula 2, Cell Activator, Herbalifeline, Rose Guard, nude ODLIČNU potporu vašoj ishrani.

Ishrana bogata nutrijentima je važna jer nedostatak hranjivih tvari može oslabiti vaš imunitet.

Zanimljivosti

10 zanimljivosti o Formuli 1

Saznajte 10 činjenica koje možda ne znate o Herbalifeovom pionirskom proizvodu – razbijamo mitove i donosimo novosti o svemu u vezi s Formulom 1.

Što treba vaše tijelo

Herbalifeov pristup temelji se na načelu ‘uravnotežene prehrane’. Određeni makronutrijenti, te vitamini i minerali potrebni su vašem tijelu svakoga dana kako bi moglo pravilno funkcionirati.

Sedam najvećih pogrešaka kod dijete

Priznajmo, nije jednostavno izgubiti težinu. Jer, kada bi to bilo jednostavno, sigurno bi se manje ljudi mučilo s gubitkom težine i održavanjem nove težine.

Apsorpcija hranjivih tvari

Zašto se uvijek osjećate umorni i pospani nakon obilnog obroka? Proces probavljanja hrane troši mnogo energije i mnogo hranjivih tvari – što je obrok obilniji, iscrpiti će više vaše energije. Zato je pametno jesti manje, redovite obroke tijekom dana. Na taj se način reguliraju razine energije i izbjegavaju problemi s probavom.

Vrijeme je da se probudite

Smanjite stres - Stres ubija, bez sumnje. Predahnite i potrudite se naći način smanjenja stresa – to bi vam doslovno moglo spasiti život ako ste podložni problemima sa srcem. Uravnotežite svoj UM... Uravnotežite svoje TIJELO…

Pokrenite se, živite zdravije!

Nikada nije bilo bolje vrijeme da postanete i ostanete aktivni. Bez obzira na životnu dob ili fizičke sposobnosti, gotovo svatko može doprinijeti svom dobrostanju svakodnevnim vježbanjem. Koristi za dobrostanje koje donosi vježbanje su nebrojene.