Herbalife proizvodi

Dobra probava

Dobra probava presudna je za optimalno dobrostanje. Nadutost i nelagoda zbog loše probave uobičajeni su problemi koji mogu mučiti mnoge ljude. Optimalna prehrana često se zanemaruje tjednima, mjesecima pa čak i godinama dok previše pijemo i preobilno jedemo. Nadutost može imati različite uzroke, među kojima je prejedanje, alergije na hranu ili netolerancija prema pojedinoj hrani i slično. Iako se ne mogu jednostavno riješiti svi uzroci nadutosti, možete uvesti nekoliko jednostavnih promjena u prehranu kako biste lakše izbjegli nelagodu i ponekad neugodan osjećaj nadutosti.

Jednostavni načini za postizanje dobre probave

  • povećajte unos voća i povrća na 5 do 8 porcija dnevno
  • jedite namirnice bogate vlaknima
  • ostanite hidratizirani tako što ćete svakog dana popiti najmanje dvije litre vode
  • uključite tjelesnu aktivnost u svoj način života – vježbajte najmanje 30 min dnevno
  • konzumirajte hranu koja sadrži ‘korisne’ bakterije

Pokušajte smanjiti:

  • pušenje
  • unos kofeina iz kave
  • unos ugljikohidrata kojih ima u slatkim jelima, prženim namirnicama i tjestenini

Prehrana bogata voćem i povrćem koja osigurava vlakna, antioksidante i druge esencijalne hranjive tvari važna je kako bi vaš probavni sustav mogao preraditi hranu i apsorbirati potrebne hranjive tvari. Voće i povrće prirodno sadrže vlakna i bogati su antioksidantima koji pomažu u borbi protiv slobodnih radikala. Kada se jednom apsorbiraju važne hranjive tvari, vlakna i dovoljno vode pomažu pri eliminaciji otpadnih tvari kroz probavni trakt.

Imate li lijenu probavu?

Naši su probavni sustavi izuzetno otporni, iako ih loše prehrambene navike i način života mogu poremetiti, što dovodi do brojnih neugodnih simptoma kao što su nadutost, zadržavanje vode, konstipacija, grčevi i probavne smetnje. Ako vam išta od navedenog zvuči poznato, nudimo vam nekoliko jednostavnih načina poboljšanja vaše probave. Ne radi se samo o tome što jedete, već i kako jedete. Za dobru probavu jednako je važno paziti na to kako jedete, kao i na to što jedete.

Žvačite hranu

Slina može samo do izvjesne mjere razgraditi hranu - vaši zubi moraju obaviti ostalo.

Jedite redovito i umjereno

Jedete li previše, prečesto, vaš probavni sustav neće imati ni minute mira!

Jedite polako i smireno

I konstipacija i proljev najčešće su uzrokovani visokim razinama stresa. Ako jedete u žurbi, imate više izgleda za probavne smetnje.

Bitni sastojci dobre probave

Čudesna voda!

Ako do sada niste pili osam velikih čaša vode dnevno, tada počnite danas! Tekućina koju unosite u organizam otapa minerale, vitamine i hranjive tvari koje vaš organizam onda lakše apsorbira. Voda isto tako ublažava konstipaciju jer vlaži i omekšava otpadne tvari iz hrane.

Prijateljska vlakna

Prosječni Europljanin konzumira samo polovicu preporučene dnevne količine vlakana (25-35g), iako su vlakna presudna za dobru probavu. Vlakna u biti predstavljaju hranu koju vaš organizam ne može apsorbirati ili razgraditi i koja prolazi u crijevo i izbacuje se kao otpad.

Jeste li znali da uz to što pospješuju probavu i ublažavaju konstipaciju, vlakna imaju i druge prednosti kao što je smanjenje rizika od bolesti srca i sindroma iritiranog crijeva?

Zanimljivosti

10 zanimljivosti o Formuli 1

Saznajte 10 činjenica koje možda ne znate o Herbalifeovom pionirskom proizvodu – razbijamo mitove i donosimo novosti o svemu u vezi s Formulom 1.

Što treba vaše tijelo

Herbalifeov pristup temelji se na načelu ‘uravnotežene prehrane’. Određeni makronutrijenti, te vitamini i minerali potrebni su vašem tijelu svakoga dana kako bi moglo pravilno funkcionirati.

Sedam najvećih pogrešaka kod dijete

Priznajmo, nije jednostavno izgubiti težinu. Jer, kada bi to bilo jednostavno, sigurno bi se manje ljudi mučilo s gubitkom težine i održavanjem nove težine.

Apsorpcija hranjivih tvari

Zašto se uvijek osjećate umorni i pospani nakon obilnog obroka? Proces probavljanja hrane troši mnogo energije i mnogo hranjivih tvari – što je obrok obilniji, iscrpiti će više vaše energije. Zato je pametno jesti manje, redovite obroke tijekom dana. Na taj se način reguliraju razine energije i izbjegavaju problemi s probavom.

Vrijeme je da se probudite

Smanjite stres - Stres ubija, bez sumnje. Predahnite i potrudite se naći način smanjenja stresa – to bi vam doslovno moglo spasiti život ako ste podložni problemima sa srcem. Uravnotežite svoj UM... Uravnotežite svoje TIJELO…

Pokrenite se, živite zdravije!

Nikada nije bilo bolje vrijeme da postanete i ostanete aktivni. Bez obzira na životnu dob ili fizičke sposobnosti, gotovo svatko može doprinijeti svom dobrostanju svakodnevnim vježbanjem. Koristi za dobrostanje koje donosi vježbanje su nebrojene.